Saturday, June 14, 2014

အေဖသို႕......

သူ…. သူဟာ ဘယ္ေလာက္ေမာေမာ အိမ္ျပန္လာလို႕ သားသမီးေတြ မ်က္ႏွာျမင္ရင္ ေမာပန္းသမွ် ေျပသြားတယ္တဲ့….. ဒါေပမယ့္ အိမ္ျပန္လာတဲ့ သူ႕မ်က္ႏွာဟာ ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္မွာ သူဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနပံု မေပါက္ခဲ့ဘူး..။
သူ…. သူဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ႕လိုမိ်ဳး ပညာမတတ္ပဲ ေမာေမာပန္းပန္းနဲ႕ အလုပ္လုပ္ရမွာကို မျဖစ္ခ်င္ဆံုးပါတဲ့… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူက အားအားရွိ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပင္ပန္းေအာင္ ရွာၾကံ ခိုင္းေနတယ္လို႕ပဲ ထင္ခဲ့မိတယ္..။
သူ…. သူဟာ ကၽြန္ေတာ္ မလိမ္မာလို႕ ရိုက္ႏွက္ဆံုးမျပီးရင္ ကၽြန္ေတာ္ မသိေအာင္ အေမ့ကို ေဆးလူးခိုင္းျပီး သက္သာသလား စိုးရိမ္စြာ ေမးတတ္ပါသတဲ့… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႕ကို ရက္စက္တတ္သူလို႕ပဲ ထင္ခဲ့တယ္..။
သူ… ထမင္းစားပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္မပါရင္္ မ်က္ႏွာမေကာင္းပဲ အေစာၾကီး ထ ထ သြားျပီး ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းစားျပီးျပီလားဆိုျပီး တေမးတည္း ေမးေနတတ္တယ္တဲ့....။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ ဟင္းမေကာင္းလို႕ ဆက္ မစားတာလို႕ပဲ ထင္ခဲ့တယ္..။
သူ…. သူ႕က်န္းမာေရးအတြက္ ၀ယ္ရမယ့္ ေဆးကို မ၀ယ္ပဲ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ေက်ာင္းသံုး ပစၥည္းေတြကို ၀ယ္ေပးခဲ့တယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ အေကာင္းစားပစၥည္းမရလို႕ သူ႕ကို ကပ္ေစးႏွဲၾကီးလို႕ ထင္ခဲ့တယ္..။
သူ…. ကၽြန္ေတာ္ စာေမးပြဲေအာင္ေတာ့ … "ငါ့သား ဘယ္ေလာက္ေတာ္လဲ ၾကည့္စမ္း..၊ ဒါမွ ငါနဲ႕ တူတဲ့ ဖေအတူသား.. ငါ့သားကြ.." ဆိုျပီး  အေမ့ကို ၾကြားေျပာပါသတဲ့…..။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စာေမးပြဲေအာင္တာေတာင္ ေပ်ာ္ရႊင္ပံုမေပၚတဲ့ သူ႕ကိုၾကည့္ျပီး စိတ္ပ်က္ခဲ့တယ္..။
သူ… ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ကရတဲ့ ပထမဆံုးလခကို ကန္ေတာ့ ေတာ့ မ်က္ရည္္က်ျပီး သူဟာ ငိုခဲ့ပါသတဲ့..။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကန္ေတာ့ အျပီးမွာ ဆုေတာင္ မေပးပဲ မ်က္ႏွာလႊဲသြားတဲ့သူ႕ကို မာနၾကီးသူၾကီးလို႕ နာမည္ တပ္ခဲ့မိပါတယ္….။
သူ…. က်န္းမာေရး မေကာင္းျဖစ္ျပီး ခံစားေနရတဲ့ ေ၀ဒနာေတြကို အံၾကိတ္ျပီး အပူရုပ္ကို ဟန္လုပ္ ျပံဳးျပေနခဲ့တဲ့သူ..၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အေပၚယံကိုၾကည့္ အရာရာကို အဆင္ေျပလွျပီလို႕ပဲ ေတြးထားခဲ့မိတယ္…။
သူ… သူ႕ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္လို႕ သိလိုက္ေနခ်ိန္မွာ… သူ႕ မာန္ မာနေတြ ခ၀ါခ်..၊ ေႏြးေထြးတဲ့ ျဖဴေလ်ာ့တဲ့ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ ..၊ ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို ကိုင္ျပီး ေ၀ဒနာေတြကို အံတု အားတင္းျပီး ေျပာလိုက္တဲ့ စကားတစ္ခြန္းက "သားကို ေဖေဖ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္…" တဲ့….။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားခ်င္လွတဲ့ စကားကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကားရခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေပ်ာ္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ မျဖစ္ခဲ့ရဘူး..။

သူ…သူ…သူ… သူဟာ စကား အမ်ားၾကီး မေျပာတတ္ဘူး..။ ေျပာလိုက္တိုင္းလည္း ခ်စ္ေၾကာင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေၾကာင္းေတြ မပါပဲ ဆံုးမစကားေတြပဲ ျဖစ္ေနတယ္..။ ဒါေပမယ့္……. သူ သားသမီး အေပၚ ခ်စ္တဲ့ ရင္ထဲက အခ်စ္ကေတာ့ ကိုးလလြယ္ ဆယ္လေမြးခဲ့တဲ့ အေမေတြရဲ႕ အခ်စ္ထက္ တစ္ျပားသားမွ မေလ်ာ့ပါဘူးဆိုတာကို သင္သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္ဟာ ေနာက္မက်ပါေစနဲ႕လို႕ ဆုေတာင္းလိုက္ပါရေစ…။

ေအာင္ထြန္းဦး

1 comment:

  1. ဖတ္ရင္းနဲ႔ဗ်ာ...။ မ်က္ရည္ေတာင္ဝဲလာတယ္။ ေက်းဇူးပါဗ်ာ။ ဒီစာေလးကိုတင္လို႔ေလ။ ခင္ဗ်ားရဲ့ကိုယ္ေရးဝတၳဳမဟုတ္တာ သိေပမဲ့။ အခုလိုတင္ေပးတာ ဖတ္ရလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ မူရင္းေရးသူရဲ့ အမည္ေလးေတာ့ ထည့္ေပးပါဗ်ာ။ ေက်းဇူးကမာၻပါ...။

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ထင္ျမင္ခ်က္ေလးေတြ ေရးေပးခဲ့ပါ